這幀照片是昨日上課時所拍的。前方的同學,看起來睡得正甜,每天在辛勞的工作過後還要上課,我們到底犧牲了多少?

Comments

Anonymous said…
最近我覺得自己好似傳教咁, 成日同人講自己的一些領悟。

你自以為犧牲左o既野、甚至係一o的你認為痛苦o既經歷,到頭來終有一日,你會發覺呢樣野叫「焉之非福」。

nelson 你努力呀 !! 支持你 !!

另,由於就黎去美國, 擔心第時無所事是,我也正計劃做超齡學生呢 !! 自問撈不上個master, 唯有再做個勁超齡的undergrad ! 了我以前未了o既心願!!
Nelson said…
如果可以做全職學生,心理上會好好多。對學習來說都是一件好事,去到美國,你會有很多時間(因為你已成為幸福師奶仔),所以不妨讀多些書,充實自己。
Anonymous said…
你都係呀nelson!!
我都明白返工後再要返學真係好辛苦,有時放工後連同朋友去食晚飯都唔想去,何況係返學?
但學左o既野都係自己o既,唉 ... 好似我咁就死 ... 呢幾年覺得自己不斷退步,都唔知做緊乜咁!
你仲有心機讀書,已經好上進!
繼續努力!!
拿 ... 我呢o的無讀書o既,幾多錯別字,糾正自己先,「焉知非福」呀!
知無?!
Anonymous said…
nelson,借個位來搭嘴!

八婆,心願係讀咩?我其實心底裡很耐之前就想讀 2nd degree。
Anonymous said…
做乜踩nelson個場?
讀 history!

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語