特膠正苦

接二連三有關特膠正苦出洋相事件,除了突顯膠正苦對特發事件的警剔不足,我想還是那班問責不負責高官(包括傻強、週一鑊及唐膠年)「真心膠」辦事模式令人O嘴。

先說傻強,迷債一事中,在垃圾會上竟然說對雷曼迷債的內容全不知情,究竟他是如何當上局長?至少看看報紙或問問老婆,了解一下什麼叫COD。扮傻過骨真係膠到冇朋友。

至於每週一鑊,近日的醫療事件,先有過期藥物,後有切錯睪丸(2 become 1),究竟那班年薪過百萬的醫院管理層在做什麼?俾過期藥兼斷錯症根本不是一個醫者行為,每次看見週一鑊,頭鑩鑩回應傳媒,其實他應該自動消失,自己好過一點,大家也好過一點,至少唔怕去完正苦醫院身體少0左一部分。還有紅酒大少唐膠年,話人地講粗口,自己講過「條條fing」又唔算數,凸首講「鳩噏」變「鬥噏」又有人出來解畫,Yo講粗口,駛咩驚呀。

最最最硬膠就係為迎接北京奧運免費訂場,香港人對免費二字有抗奮症。唔駛錢喎,硬係訂左先,結果一班平時運動開既人就冇得運動,唔做運動個d訂個場黎嘆冷氣。我想問,點解又唔迎接殘奧呢?

審記阿大退休前亦道出一問題,就係政府既外判同合約制降低正苦服務質素。莫講話contract,正苦工都要等3年又3年。嘩,試一個人要6年時間,試問一個人又有幾多個6年?

特膠正苦,可唔可以膠少陣?

Comments

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語