督爺的樓梯


正所謂「蜀中無大將」,被委派到山頂進行考古調查。公司內的同事們戲言:「原來個考古專家係你」,小弟頓時面紅耳赤,心知自己經驗不足,上司一聲令下指派參與,實在是無可奈何。畢竟這是一次難得的機會,因為發掘百年前的英式建築遺址在港還是頭一樁。但願不要有任何出錯,小弟一定會全力以赴,做到最好﹝你估台慶咩﹞,各方俾面俾面。

Comments

Elaine said…
俾心雞 :)
K Wu said…
Very cool, Nelson! Very happy for you! So nice. I've been hearing good news from various people lately...
Anonymous said…
原來報紙講的專家係你...
好勁呀你!
Nelson said…
唔好玩我啦,我都係臨時拉伕,不過都幾大鑊,因為個地方都幾大,而且我都係第一次做呢類工程,希望有高人指點指點。
said…
siuheng,我第一個反應跟你一樣呀。嘩!原來個專家我地識架!

另外,好耐之前咪提過鄧聰既,我都 take 過佢既 course,那時先知,原來香港都有考古學家。最鍾意係份功課,只係去博物館玩,玩完後畫公仔就得喇,幾開心。
Nelson said…
唔好玩野,我並唔係咩專家,只係二打六,做下d物流野。鄧聰可以話係全港最「勁」既考古學家,佢係考古方面的地立在全中國,甚至亞洲都有一定分量。而且佢有一強項,就係拍攝及繪圖十分專業,可能是由於在日本學考古的關係吧。
said…
投訴,點解你對 siuheng 咁客氣,你只係叫佢「唔好玩啦」。但我講類似的,你就喝住我「唔好玩野」!搞錯呀,你歧視我冇才華呀?

siuheng,都係因為你,拉高左個 curve,令我變成 far below average。你要賠償!
Nelson said…
唔好誤會,你同蕭公子一樣才華洋溢。
Anonymous said…
關我咩事呀... 我又不是專家, 何德何能去拉高個curve喎...
said…
nelson,「唔好玩野!」我不能高攀才子,「掹」車邊都要隔一條街,點都等同唔到喎。他幾年前,可能十年前,的一個決定,好型呀,係我偶像。wow... 真係想吹口哨。

siuheng,是那個天賦才能的 curve 呀。你分明就會拉高條 curve !!!
Nelson said…
您兩位都係勁人,我個blog都係靠你地拉高個curve!

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語