轉工潮

近日,身邊多位朋友都轉了工,有些更與之前做的風馬牛不相及。其中一位朋友,在同一個地方工作了六年,毅然辭去工作,聽說當時人的老闆聽到辭工的消息有點眼眨淚光,我想那位老闆必定為自己日後沒有良將而感到不安。

轉換工作,從來都有原因。通常都是原本的工作很悶或是新的工作很吸引所導致。筆者從畢業之今只做過兩份工,第一份僅做了1個月,第二份一做便做了五年至今。現在的工作,其實有點雞肋,食之無味是因為這幾年都沒有加薪,升職更加是不會發生的事;棄之可惜是因為這個工種很難得,而且真的有點學以至用,加上身邊的一幫同事有部分已成好友,這份工實在很難取捨。

廣東人有句話「魚唔過塘唔肥」,在競爭激烈的職場裏,多一份工作經驗就是成功的要素。「愈轉愈好」成為職場的格言,我這條「瘦魚」還在同一個魚缸裏游來游去,究竟應何去何從?願老天爺給我一點啟示。

Comments

Anonymous said…
多位朋友都轉了工 --> 包括我嗎?
多謝你在我網站的祝賀留言.

其實我覺得最緊要做得開心.
如果我係以升職加薪為目標, 我諗我唔會行而家呢條路.
有一日你覺得工作開心既野offset唔到唔開心既野, 就自然會作取抉擇.
When that moment comes, it's so natural.

祝你找到你的啟示!
Nelson said…
完全同意,你份工其實我都有留意,但唔係ARTS人又未做過PR所以冇伸請
Anonymous said…
如果你出手我又點夠你爭.
我都冇乜arts底, 又冇正正經經做過pr...
Nelson said…
唔好玩啦簫公子...

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語