大企業,假溫馨

每次光顧快餐店和便利店,總會聽到千篇一律的問題。
「拎走定係度食?奶荼熱定凍?加唔加五蚊換粟米?」
「八達通有冇儲分?加唔加五蚊換枝水?」

這些機械式的提問,令人感覺到連鎖式大企業下服務員的誠意欠奉。一星期光顧3至4次,每次也是喝熱奶荼兼堂食,難道認一個客真的那麼困難?要加錢換東西,如果真的合用不用你說我也會換,不用次次都跟我溫馨提示。

在「霸權」主義下,我們均無奈地接受這種「假溫馨」的服務態度。我真的很懷念小時候經常光顧的荼餐廳和士多,起碼老闆會記得我喜歡喝好立克。

Comments

Siu Heng said…
我記得我幫襯灣仔大家樂兩年, 日日如是. 阿姐己經記得我係唔要糖的...

離開灣仔, 隔左一年去幫襯, 佢竟然仲認得我!

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語