職場上的仆街



出來做事日子久了,遇到「職場仆街」機會愈來愈多。這些仆街有很多不同相貌,最典型的就是你老闆。當你把手頭上完成的工作交給他/她,發現有錯處會把之無限放大,沒有錯就從小處著手,什麼spacing/margin/formatting/choice of word。他們把自己變做一部打字機,或者化身一名教師。其實他們忘記了檢查錯誤是他們的責任,但係咪要把錯處無限放大?有咩就怪罪下面,仲要同你講「我咁高職位唔睇你D錯。」呢D「人灰」(人渣都不如),平時你做到識飛都唔會讚你,但你一有錯就會係咁鬧。作為一個有前膽性既老闆,係咪要有遠大既目光?恫嚇下屬並不會因此令錯誤減少,至少我係咁。

面對複雜的問題時,往往會說:「我想聽下你意見先。」之後你講完一輪後,佢會話「你方向係啱,不過…」仆你臭街,收十餅八餅無建樹都唔緊要,可以可以扮得專業D? 咁有見地點解要下面先解釋?

當你有問題想請示下佢,又會話「你睇睇人地點做先問我」,到你睇完研究完再俾新方案佢,佢就話「唔好老跟,要有創意先得。」這些仆街的生存意義,就是每天製造問題,利用自己擁有所謂既權力把你交的東西左改右改。佢永遠唔會同你講改既理由,呢班仆街覺得自己好叻。叻唔叻我唔識睇,只係知道呢型仆街最鐘意睇人仆街。

可能做得老闆就要做仆街,但人有好多種,老闆都有好多種。有權有勢通常都表面溫和,仲會關心下員工,令員工賣命幫你。最仆街個D就係有咩你自己死掂佢唔好煩我。我衷心祝福這些仆街早日找到自己的位置,你今日所作的仆街事,將來會發生在自己的身上。

Comments

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜