Reject letters

近日經常收到遭拒絕既信,無論係個人抑或有關家人既,收到呢類信件都係內心一沉,但係又冇咩可以做,其實都幾無奈。生命有好多野都唔係我地掌握之中,當你以為自己準備得好好,只係等待一個機會既時侯,往往都係無下聞。我開始反思自己,究竟自己係咪真係好唔惦?雖然好人同我講,你都算係咁啦,有工開有老婆仲有埋個女。我十分明白呢D說話都係出於善意,目的係安慰我。但事實可能係我自己自視過高,正所謂:「高估了自己同時又低估了事件的難度。」而家我好迷惘,對自己有D厭惡。但係身為一個男人,又要表現得冇事,所有唔開心既野又要收收埋埋,真係好鬼大壓力。

點都好,為自己為屋企人,幾唔開心都要撐住。

Comments

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語