奧運主持硬膠語錄

從「福佳始終有你」原創人林忌網誌內,看到一些香港奧運主持的一些「硬膠」語錄,現與各位分享。


1.畫面播出雙人女子跳水項目,輪到英國選手,畫面打出 GBR 與米字旗,
主持大叫:「輪到美國隊啦!」
Dead Air 一秒後,專家說:「其實係英國隊先o岩......」
某藝員窒左一秒,大聲說:「係!係英國隊!.....」


2. 單車公路賽, 某人撘句:「你睇北京宜家幾少車行, 啲運動員都好啲。」
封咗條路梗係一架車都冇,膠人。


3. 男子單車公路賽中,車群中領頭的一名車手長時間張開口呼吸,
女主持竟然話:「佢一路都望住鏡頭好好笑容。」


4. 某台主持:「D運動員真係好鍾意運動....」


5. 畫面播緊女子舉重...出場係南韓運動員,
某主持:「聽講所有南韓運動員都有食人參, 睇嚟今年南韓都無人參出口...」


6. 中國隊勝出的 56kg 男子舉重,
某著名主持說:「印尼仔點點點...印尼仔點點點...印尼仔點點點...越南仔點點點...」
講左 N 次之後,終於在鏡頭面前更正:「印尼仔...... 呀,其實係印尼運動員至O岩」


7. 某女藝員評男子體操:「咦!!!出血呀!!! 咁未好痛囉!!!!!」
專家::「好少事 je..」

8. 體操專家:「今晚中國隊表現好好,除左楊威一個小失誤之外,全部都幾乎冇乜失誤......」
某男藝員即時回應:「係呀!中國隊表現真係好好呀!
中國隊表現好穩定呀!特別係楊威,佢真係個個項目都咁穩定!!!」
專家 dead air 一秒:「係呀,咁中國隊.. (已經唔知點應......)

9. 馬術主持:「馬術呢,就係馬的比賽.... 呢隻馬跑得好快....
呢隻馬跑得唔錯喎....其實馬術,真係唔錯架。」
半個鐘之後─
主持:「太好啦!專家終於來到啦,可以由佢從一個專業的角度講解下。」

10. 自認好叻個位仁兄 :「 Kobe Bryant 咁勁, 點解仲要打後衛 ?」
主持甲:「中國D訓練方法不及美國。」
主持乙:「美國係..」
自認好叻個位仁兄搶住答: 「係靠食物同打針....... 我講緊我D馬...」
「搵我地同佢地打籃球~不如搵佢地同我地打兵兵波」

11. 美國飛魚菲比斯上台領獎
旁述a:「唔知佢係咪搵緊呀布殊呢?」
旁述b:「點會呀 你有冇見過香港運動員跑完步 搵呀曾蔭權呀?」

Comments

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語