大件事

今年的我,做了人生很多重大決定。起初以為犯太歲的我,諸事一定不順,但原來犯太歲亦可指大變動,這些大變動已經一一應驗。結婚生孩子,是我三十歲前的願望(奢望?),想不到得到上天眷顧,奇蹟竟發生在我身上。

小女兒在九號強風翌日出世,時間配合可謂恰到好處。初為人父的我,無論心理和生理都需要調整。尤其每晚隔3小時要起床一次,幸得內子協助,否則像我這樣「爛訓」的父親,女兒肯定捱餓。

「養兒方知父母恩」是我此刻的感覺,縱使我的事業才剛剛起步,可提供的相當有限,但我會盡最大能力,令小女兒快快樂樂,健健康康成長。

Regardless of what today brings, thank God, an untouched day awaits you tomorrow.

感謝主。






Comments

Anonymous said…
BB女好可愛.
恭喜你做老豆!
Anonymous said…
好靚女呀!在此祝小妮子出生怏樂!

Btw,點解雙眼皮可以咁深ga!?我的小殷子好羨慕呢!!!
Anonymous said…
Dear Nelson,

long time no visit your blog la !
congrats !!

your daughter is sweet ! I guess she will be super pretty lei as you are so handsome ! (and I am so mo liu)

anyways, congrats again ! best wishes to your family.

Kathy
Nelson said…
Thank you all!!

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語