玩具人生


搜 集不同類型的玩具成了我不良嗜好之一。成年人購買玩具的心態主要是為彌補兒時的回憶,在物資短缺的年代,玩具實為奢侈品。而我購買玩具的原因,除了為追溯 過去的回憶外,我認為那些新推出的玩物無論在設計、包裝以至可玩性都比以往的更出色。那不僅是一件玩物,而是經過無數設計師心血綜合而成的藝術品。

我購買玩具也有「三不買」的原則,二手的不買、破爛的不買、價錢被推高的不買。我總覺得把玩新的玩具就有如駕駛新的汽車一樣,那股簇新的味道,令人振奮。不過限制購買玩具的數量成了我的煩惱,單是去年已「不知不覺」花了五位數字,今年情況好一點,是去年的一半。

在壓力底下,玩具成了我的心靈雞湯,把玩購進玩具的同時,我真正領略到什麼是赤子之心。

Comments

said…
五個位?癲左喇!
請問相片裡頭是玩具店嗎?
Nelson said…
都唔係呀,一個月用一千蚊,一年都萬二啦。而家d玩具好貴架,少少地都幾舊。相片入面係我個「倉」。
said…
一個月用一千蚊買玩具??不過,其實都冇資格去大驚小怪,我以前都很喜歡買玩具。

有段時間,都儲過 star war box set,但後來又不了了之。

試過用五、六佰蚊買鬼太郎毛公仔,其實...好貴,但我竟然有三四隻。仲專登去鬼太郎故鄉買其他 handmade 的玩意,都幾年冇去過日本,想下年去一次。
Nelson said…
Starwars Boxset仲有冇?同你收購都好wor。
said…
no no no, 違反左你三不買的原則,二手呀!一係我送俾你啦,如果你唔嫌棄。我都唔知係咪真係叫 box set,總之係有個場景之類,有d好細隻既人物咁。

我反而有儲最早拍那三集的 soundtrack。我好鍾意佢個主題旋律。
Nelson said…
要係送又唔係幾好既,最多請你食飯。數量多唔多?如果好大盒我要諗諗放邊。
said…
我番屋企搵到喇,哈哈!好肉酸囉,真係唔值錢的,仲要我以前開過來玩架,你仲要唔要?
我真係唔能夠用個「送」字,我過唔到自己。

我要換過句話,問你肯唔肯接收佢地,可能係我求你將佢地撤離我的草根家庭。不過,佢地真的不能跟你的玩具放埋一齊,佢地太 cheap 喇!你唔洗怕唔好意思話唔要喎,佢地真係好肉酸。

搵番呢兩舊野出來,都真係幾好笑!印象中明明有三盒,唔知點解得番兩盒。

http://cgi.ebay.com/Micro-Machines-Star-Wars-Endor_W0QQitemZ320056997133QQihZ011QQcategoryZ2474QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/Planet-Tatooine-Set-Star-Wars-Micro-Machines-1997_W0QQitemZ250054934131QQihZ015QQcategoryZ16483QQrdZ1QQcmdZViewItem
Nelson said…
先謝謝你,但係原來我都有呢兩盒

Popular posts from this blog

譯事三難

兒童不宜

揭後語